Kuidas leida üles oma hingehääl?




Olen vahepeal andnud taas mõned hääletunnid, et aidata soovijatel üles leida oma hingehääl ning julgeda seda väljendada. Mulle on põnev avastada, et mu intuitiivne hääletund - tegelikult on see paar tundi! toimib üsna koheselt, inimene justkui leiab üles teeotsa ja näeb asju selgemini. Soojenduseks tegin ikka häälejooga koos energiakeskuste puhastamise, läbilaulmisega, mis avab meeled ka laulurännakuks. Siin on väike mõtisklus mu oma teest hingehääle leidmisel ning tagasiside neilt tänulikelt rändajatelt...Mina tänan samuti, usalduse eest! 



Siiri: Mulle tõesti meeldis meie kohtumine, sain sealt enda jaoks selle hääle kätte, mida otsima olin tulnud. Mulle meeldis see, mida kuulsin ja mida endas tundsin. Eriti kasulik oli tšakrate ja helide ühendamine ja sealtkaudu enda äratundmine. St taas tulid meelde/esile need teemad, millega enda juures tegelema peab. Mulle väga meeldis see, kuidas Sa juhendasid - väga selgelt, lihtsalt ja samas väga julgustavalt.

Mul on väga hea meel, et Sinuga ühendust võtsin ja tundi jõudsin. Mul on praegu väga hea tunne kasvõi niisama laulda!


Karin: Armas Hedvig! Ma olen tänulik! Kõigepealt olen tänulik iseendale, et ma ei kahelnud hetkegi Sulle kirjutamast, kui olin lugenud Su hääletundidest. Tundsin tol hetkel, et see on just see, mida vajan. Ega ma täpselt ju ei teadnud, mis mind ees ootab, aga kirjutamata jätta ei saanud. Olen ääretult tänulik Sinule, et teed seda, mida teed. Olen alati arvanud, et inimhääl on üks imeline instrument. Sinu seansil sain seda kogeda hoopis uue nurga alt. Puhastus hääle - iseenda hääle - abil oli võimas kogemus. Hetkiti tundus, et mu hääl ei tulnudki nagu minu enda seest, vaid see oli kuidagi Kõiksuse osa. Aga see oli siiski mu oma hääl, mis kandis mind iseendast läbi. Puhastades, väestades. Kogu seanss kulges loomulikult ja pingevabalt. Ma ei tundnud end mitte ühelgi hetkel ebamugavalt ega halvasti. See, kuidas Sinu hooliv tähelepanelikkus, pühendumine ja fookus olid kogu aeg selles ruumis kohal, oli imetlusväärne. Mul oli väga turvaline koos Sinuga kulgeda selles hoitud ruumis, kus kõik, mis juhtus, tundus nii õige ja tolles hetkes vajalik. Nii vabastav nutt kui rõõmustav naer, hingest-hinge jutt kui väestatud vaikus. Lähen nüüd uude aastasse seesmiselt puhtama, rõõmsamana, täis lootust ja usku. Ajastus selleks seansiks ei saanukski parem olla. Aitäh, Hedvig!


Jaan: See oli igatahes väga üllatav ja huvitav kogemus - rännak häälega. Sain alateadvusest kätte palju infot, mis oli seal aastaid, isegi aastakümneid kinni olnud. On oluline näha oma lapsepõlveasju ja näha, tunnistada ka, kust tulevad meie süütunne, hirmud, tunne, et sa pole piisav. Sinu juhendamine tekitas turvalise tunde, oli tajutav, kuidas sa oled täielikult süvenenud. On palju mõtlemisainet ja ehk saavad paljud asjad ka leevendust. Aitäh!

Kati: Minu jaoks oli see täiesti uus kogemus. Laulan küll palju, kuid et helid sellise nägemuse ja emotsiooni tekitavad on midagi erakordset. Olgu siinkohal märgitud, et lähenen alati asjadele fakti- ja teaduspõhiselt ning lihtsal niisama igasuguseid asju ei usu. Aga kui teatud kõrgusel ümisedes näiteks maailm roheliseks lahvatab või violetsena kumab, paneb see asju teisiti ümber hindama.

Ja kui oled harjunud, et laulda tuleb ääretult kontrollitult kõik lihased täpselt paigas ja välja timmitud, võib see laul olla hoopis midagi palju lihtsamat ning rõõmu andvamat. Ta tuleb vabalt su seest ja sinu enda jaoks. . .

Comments

Popular posts from this blog

Üksinduse olulisusest

Kuidas ma vabanesin oma elu suurimast sõltuvusest

Kuidas teenida vähem raha ja rohkem rahu?